Sain nyt laitettua kuvat latautumaan nettiin.

- ti 4.8 Tokot Kilossa koirapuiston vieressä

- to 6.8 Dico kilo agit ja Mankkaan toko kuvat

- pe 7.8 Puolarmetsä agilityt Saran kanssa

Ruuti kertoo agility reissustaan:

Mun kaveri luuli kai että toi on metrin pk-hyppy mut se on vaakatasossa yli metrin. Se on kyllä siistiä lentää yli kuin superman.

Osaan mä välillä nätistikin odottaa, ainakin sitten kun muistuttaa että ilman palkkausta nousen seisomaan. ;)

Sano siten kun oot valmis, mä ootan täällä sen aikaa ja katselen maisemia. Mä voin keksiä itsekin tekemistä sillä aikaa.

Näin nuollaan hypyt, ettei jää hiekan muruakaan riman päälle

Kaverit ei taas tajua aina mitä ideaa siinä olis, mutta mä tajuan silloin pääsee lujempaa!

Puomin mä saan porhaltaa 120 lasissa, kun muut jää kontaktille.

____________

puudeli varjo